החברה לפיתוח מזרח ירושלים מנהלת כמה וכמה אתרי תיירות בירושלים, שבהם: טיילת החומות, חוצות היוצר ובריכת הסולטן, מערת צדקיהו, הכיכר הרומית, גן התקומה וכן אתר "העופל", המהווה חלק מחפירות הכותל הדרומי (האתר משתרע מ"שערי חולדה" והמדרגות הדרומיות המובילות אל הר הבית ועד לכביש המפריד בין עיר דוד למרכז דודסון). אתר העופל משמש בעיקר צליינים נוצרים לביקור קצר ו/או תפילות, אך למרות חשיבותו ההיסטורית העצומה, ומקומו המרכזי בתולדות האגן הקדוש של ירושלים, הוא כמעט ואינו מוכר לציבור הרחב. המשימה שקבלנו, היתה לפתח קונספט תיירותי חדש, שיעלה את אתר העופל על מפת התיירות בירושלים, ויביא אותו למקומו הטבעי כאתר מוביל ומרכזי, בדומה לאתרים – עיר דוד, מנהרות הכותל והגן הארכיאולוגי על שם דודסון. לשם כך פותחה מתודולוגיה של התייעצות עם מומחים מובילים מכל קצוות ענף התיירות. למשימה גויסו כמה עשרות מומחי תיירות מובילים מכל שדרות התיירות בישראל. במהלך חודש מרץ 2024, סיירנו יחד באתר העופל, ולאחר מכן התכנסנו לסדנה מקצועית בה הונחו המשתתפים בתהליך סדור, שתכליתו הפקת רעיונות חדשים ובחינתם ישימותם לאור המגבלות והאפשרויות. כתוצאה מתהליך אסטרטגי מאורגן זה, הוצגה לחברת פמ"י אסטרטגיה עדכנית וחדשנית, שתוכל לשנות מן הקצה אל הקצה, את מקומו של אתר העופל בתיירות העתיד לירושלים.