תוכנית אב לתיירות גליל מערבי (2022)
תוכנית ביוזמת אשכול גליל מערבי הכולל 13 רשויות שונות, ביניהן עכו, מטה אשר, מעלות, מעלה יוסף, חורפיש, בית ג'אן ועוד.
באר שבע – עדכון תכנית אב לתיירות (2020)
תכנית האב המעודכנת לתיירות בבאר שבע יצרה את שכבות הפיתוח לשנים הקרובות בעיר שעלתה על מפת התיירות בעיקר בתחום אתי
ליווי תכנון תיירותי בשכונת ואדי ג'וז במזרח ירושלים (2020)
בתוכנית זו הבאנו לידי ביטוי תכנון הוליסטי לשכונה, כשלנגד עינינו מטרה מרכזית – מימוש הפוטנציאל של מרחב ואדי ג'וז בהיבט העסקי,
הכנת פרוגרמה תיירותית להקמת מלון קונספט חדשני בהַר עֲמָשָׂא (2021)
בשולי יער יתיר, ברום 850 מטר מעל פני הים, שוכן הַר עֲמָשָׂא – כפר שיתופי אקולוגי בעל אופי חקלאי, הקרוי
תיירות בקיבוץ מבוא חמה (2021)
קיבוץ מבוא חמה ממוקם בדרום רמת הגולן . לקיבוץ תב"ע תיירותית של כ 30 דונם הקרובה כדי 20 מטרים ממצוק
תיירות בית שמש (2020)
בעיר בית שמש אין כיום כמעט תנועה תיירותית. מטרת הפיתוח התיירותי שביקשו לייצר פרנסי העיר, היתה יצירת תמיכה בדימוי העיר
אשכול יהודה ושומרון – תוכנית אסטרטגית לפיתוח תיירות במדבר יהודה (2024)
מדבר יהודה הינו מדבר קטן, מקומי ומיוחד, ולא רק בשל נופי ים המלח המרהיבים ומצוק ההעתקים המרשים, אלא בעיקר בשל
פיתוח הנגב המערבי לאחר אסון ה-7 באוקטובר (2023) – תכנון אסטרטגי עבור אשכול נגב מערבי, רשות מקרקעי ישראל, מנהל התכנון ומנהלת תקומה
במהלך שנת 2023, נתבקשה קבוצת ר.א.ש תיירותי להכין תכנית אסטרטגית לפיתוח הנגב המערבי, אשר נעדר לחלוטין ממפת התיירות הישראלית (למעט
החברה לפיתוח מזרח ירושלים – פיתוח קונספט תיירותי חדשני לאתר העופל בירושלים (2024)
החברה לפיתוח מזרח ירושלים מנהלת כמה וכמה אתרי תיירות בירושלים, שבהם: טיילת החומות, חוצות היוצר ובריכת הסולטן, מערת צדקיהו, הכיכר
קיבוץ חוקוק – פיתוח קונספט תיירותי עבור מלון נופש חדש (2024)
בקיבוץ חוקוק מצוי מגרש מלונאי נרחב, המאפשר הקמת מלון משמעותי ולצידו דיור מיוחד. יזם נדל"ן גדול, שרכש את השטח, פנה
נתיבות – פיתוח אסטרטגיה תיירותית עדכנית ופיתוח מוצרים חדשים (2024)
אסון ה- 7 באוקטובר שפקד את מדינת ישראל, השפיע מאד גם על העיר נתיבות, המבקשת לקדם כיום תיירות מודרנית ועדכנית,
משקי חבל עזה בנגב המערבי – פיתוח תיירות חקלאית חדשנית (2024)
אסון ה- 7 באוקטובר בנגב המערבי התרחש לאורך כל קו הגבול עם רצועת עזה. מוקד מח"ע (איגוד חקלאי מצליח של
קיבוץ עלומים – פיתוח קונספט מלונאי ותב"ע עדכנית להקמת מלון (2024)
לאורו של אסון ה- 7 באוקטובר, נתבקשנו להשתתף בהכנתה של פרוגרמה מלונאית מקיפה ונרחבת לקיבוץ עלומים, כחלק מתב"ע (תכנית בנין
אשכול רשויות גליל מזרחי – פיתוח מוצר תיירותי משולב (2020)
הגליל העליון המזרחי ורמת הגולן מתמודדים עם ריבוי תיירות יוממת . כלכלה תיירותית מגיעה מתחום הלינות . כ 60% מנתח
תיירות צפון ים המלח – תכנון הפיתוח התיירותי בתחומי מ"א מגילות (2019-2022)
פיתוח "ארץ ים המלח" נועד ליצור מרחב תיירות איכותי, בראייה כוללת. התכנון והפיתוח נעשים במקביל ובמשולב במועצות אזוריות תמר ומגילות.
תוכנית האב לתיירות במצפה רמון (2017)
תוכנית מקיפה ועשירה הכוללת תכנון מלונאי, פרויקטים תיירותיים, תוכנית שיווק ומיתוג, וכן מיקוד בפרויקטים מיידיים, המטופלים במסגרת החלטות הממשלה לקדם
תוכנית אסטרטגית לפיתוח התיירות בעיר דוד (2005)
בשנת 2005 היתה עיר דוד אתר קטן, זניח ושולי במרחב התיירות הירושלמי. תוכנית אסטרטגית לקידום התיירות נכתבה עבור מנהלי האתר,
תוכנית אסטרטגית לקידום התיירות בחבל בנימין (2012)
התוכנית זיהתה חוזקות מרחביות לצד הזדמנויות ייחודיות. בעקבות מחקרים שערכנו, פותחה אסטרטגיהחדשה, ובצידה מותג חדש ושונה לתיירות בחבל בנימין. המותג
עמק המעיינות (2012)
אזור התיירות המוכר כיום בשם: עמק המעיינות, היה מוכר בעברו כ: מועצה אזורית בקעת בית שאן. האזור סבל מדימוי בעייתי,
תוכנית שיווק ומיתוג לתיירות מטה יהודה
עבודת מיתוג זו בחנה את הערכים וה- DNA של מטה יהודה והאזור המלונאי של הרי יהודה. לאחר סדרה של מחקרים
תוכנית שיווק ומיתוג עדכנית לפארק תמנע (2015)
פארק תמנע נפתח לקהל בראשית שנות השמונים, ומאז החפירות שנערכו על ידי פרופ' בנו רוטנברג ז"ל, עבר הפארק מיתוג ברוח
מיתוג מחודש לחבל אילות ולכביש 90 (2016)
"דרך הערבה" הינה מותג תיירותי משותף לשתי מועצות החולקות מרחב תיירותי בעל מאפיינים דומים. הערבה מהווה מרחב גיאוגרפי ייחודי, המשתרע
פרוגרמה מקיפה להקמתו של "מוזיאון העליות הגדולות בירוחם" (2016)
מוזיאון חדשני ורב חושי, העתיד לקום בירוחם, להנצחת מקומן ההיסטורי של העליות הגדולות לארץ ישראל, שאוכלוסייתן מהווה מרכיב מרכזי בעיירות
תוכנית אסטרטגית לפיתוח מוצר ייחודי לקהל נוצרי במתחם "הקישלה" במגדל דוד (2016)
תוכנית חדשנית, לפיתוח מוצר תיירותי ייחודי המיועד למשיכת הקהל האוונגלי (בכל שנה מבקרים מפלח זה 250,000-300,000 תיירים), במתחם הקישלה, הוא
"המוצר הדרומי" (2020)
משרד התיירות החליט לפתח את תיירות המדבר בישראל, ולהופכה למוצר תיירותי בינלאומי, אשר ישתלב במערך השיווק הבינלאומי של מדינת ישראל,
הכנת תיקון לתמ"א 12 (תוכנית המתאר הארצית למלונאות ואירוח) – 2022
תוכנית המתאר הארצית למלונאות (תמ"א 12 תיקון 1), נערכה לפני כשני עשורים, ואינה הולמת את הצרכים העדכניים של תחום האירוח
מסמך מדיניות לפיתוח התיירות באילת (2020)
מסמך המדיניות לחופי אילת מקודם על ידי חל"י (החברה להגנות ים המלח) עבור מנהל התכנון בשיתוף עם משרד התיירות ועיריית
חניון יטבתה – ניהול מחקר צרכנים ופיתוח קונספט עדכני לשדרוג האתר (2023)
במהלך שנת 2023, ביקש חניון יטבתה לשדרג משמעותית את פונדק הדרכים המפורסם, המהווה תחנת חובה לעצירה בדרך לאילת. פונדק יטבתה