תוכנית ביוזמת אשכול גליל מערבי הכולל 13 רשויות שונות, ביניהן עכו, מטה אשר, מעלות, מעלה יוסף, חורפיש, בית ג'אן ועוד.
תוצרי התוכנית כללו גיבוש קונספט ייחודי וחדש, שייתן מענה ליצירת ביקושים מפלחי קהל חדשים. הקונספט שנבחר, הולם את תרבותו של התייר האירופאי החילוני – מודרני – מערבי – והשם שנבחר הינו אבירי הגליל בעברית, ובאנגלית "The Crusaders Galilee"
המסר שמגלם שם מותג זה עבור התייר האירופאי הינו, "חיבור לשורשי התרבות האירופאית שלך בגליל" The origins of European Heritage in the Galilee , מיקוד לקהלי יעד ספציפיים פורצי שוק (חדשים בישראל)
בנוסף כוללת התוכנית הצעת פיתוח לדרכים ממותגות, מוצרים שונים לתיירות הנכנסת ולתיירות הפנים, מענה למצוקת הצימרים – פיתוח מועדון ה – 100, המלצה ליצירת כרטיס אזורי משולב הנותן תמורה גבוהה למבלים במרחב הגליל המערבי, בדומה לאזורי תיירות באירופה והצעה ממוקדת למנגנון ניהול התיירות במרחב.
בימים אלה פועל אשכול גליל מערבי, בליווי צוות ר.א.ש תיירותי, על יישום נידבכי התוכנית.