התוכנית זיהתה חוזקות מרחביות לצד הזדמנויות ייחודיות. בעקבות מחקרים שערכנו, פותחה אסטרטגיה
חדשה, ובצידה מותג חדש ושונה לתיירות בחבל בנימין.
המותג הנבחר חיבר את סיפורי התנ"ך וגיבוריהם האנושיים, עם מרחבי בנימין, תוך שימת דגש על הבלתי ידוע, הסודות והמקומות הנסתרים. מאז כתיבת התוכנית, גדלה התיירות בחבל בנימין פי ארבעה ויותר. אתרים חדשים נפתחו, אתרים וותיקים הגדילו את מספר המבקרים שלהם פי ארבעה ופי חמישה. נפתחו מוצרים חדשים, שווקים חדשים ופלחי קהל חדשים. היישום לווה בשטח על ידי הצוות במהלך השנה הראשונה, ומאז מצליחה תיירות "ארץ גיבורי התנ"כ" להגדיל את מספר המבקרים בכל שנה ושנה.