חניון יטבתה – ניהול מחקר צרכנים ופיתוח קונספט עדכני לשדרוג האתר (2023)

במהלך שנת 2023, ביקש חניון יטבתה לשדרג משמעותית את פונדק הדרכים המפורסם, המהווה תחנת חובה לעצירה בדרך לאילת. פונדק יטבתה מוביל מזה למעלה מעשרים שנים את מספר העצירות של ישראלים בדרכם לאילת ובחזרה ממנה. במהלך השנים, התפתח האתר לתחנת דרכים מרשימה, המארחת כ- 800,000 מבקרים בשנה לעצירה והתרעננות במהלך הנסיעה הארוכה לאילת. מוצרי החלב המפורסמים של מחלבת יטבתה ובראשם שוקו יטבתה, מהווים מוקד משיכה מצליח וידוע. הפונדק מציע ארוחות, חנות נוחות גדולה, גלידה מקומית ייחודית וכמובן אוכל קלה, קפה ומגוון משקאות. ניסיונות ליצירת תוכן מקומי בתשלום כשלו, ואנו נתבקשנו לבחון מחדש את תפיסת הצרכנים את המקום ואת רצונותיהם בדרך לאילת ובחזרה ממנה. מחקרי שוק מקפים שערכנו לטובת יטבתה בקרב שוק התיירות העצמאית (מחקר כמותני ארצי מייצג) ובקרב השוק המאורגן (מחקר איכותני בקרב מארגני וסוכני נסיעות, מורי דרך ונהגי אוטובוס) הוביל לפיתוח הצעת ערך עדכנית וחדשה, אשר תעשה שימוש בנכסים המשמעותיים של חניון יטבתה. במהלך שנת 2024, החל האתר לקדם "מתיחת פנים" שיווקית ומיצובית בתחום המזון, ובהמשך הדרך צפוי המקום להשקיע בשיפוץ מקיף יותר, אשר יישען על קונספט אותנטי ומבוקש יותר.