תוכנית אסטרטגית לפיתוח מוצר ייחודי לקהל נוצרי במתחם "הקישלה" במגדל דוד (2016)

תוכנית חדשנית, לפיתוח מוצר תיירותי ייחודי המיועד למשיכת הקהל האוונגלי (בכל שנה מבקרים מפלח זה 250,000-300,000 תיירים), במתחם הקישלה, הוא בית הסוהר התורכי הישן אשר צמוד למוזיאון מגדל דוד. לאחר מחקר שיווקי ותכנון אסטרטגי לבניית מוצר, עוצב קונספט לביקור קצר, מרגש, חדשני ומשמעותי, בעקבות תגליות ארכאולוגיות מרחיקות לכת, המציעות כי מקום המשפט של ישוע בפני הנציב הרומי – פונטיוס פילאטוס, התקיים למעשה בארמון הורדוס, אשר נחשף תחת חפירות "הקישלה" במגדל דוד. תוכנן מוצר קצר וקולע, המתאים למסגרת הזמן הקצרה של פלח זה ומתאים מאד לצרכים ולמוטיבציות של פלח ייחודי זה. תהליך ההטמעה לווה באופן אישי על ידי ד"ר שחר שילה, בליווי מחלקת השיווק של מגדל דוד.