פרוייקטים

תוכנית אב לתיירות גליל מערבי (2018)

תוכנית ביוזמת אשכול גליל מערבי הכולל 13 רשויות שונות, ביניהן עכו, מטה אשר, מעלות, מעלה יוסף, חורפיש, בית ג'אן ועוד. 

הכנת תיקון לתמ"א 12 (תוכנית המתאר הארצית למלונאות ואירוח)

תוכנית המתאר הארצית למלונאות (תמ"א 12 תיקון 1), נערכה לפני כשני עשורים, ואינה הולמת את הצרכים העדכניים של תחום האירוח

מסמך מדיניות לפיתוח התיירות באילת (2020)

מסמך המדיניות לחופי אילת מקודם על ידי חל"י (החברה להגנות ים המלח) עבור מנהל התכנון בשיתוף עם משרד התיירות ועיריית

תיירות צפון ים המלח – תכנון הפיתוח התיירותי בתחומי מ"א מגילות (2019-2020)

פיתוח "ארץ ים המלח" נועד ליצור מרחב תיירות איכותי, בראייה כוללת. התכנון והפיתוח נעשים במקביל ובמשולב במועצות אזוריות תמר ומגילות.

אשכול רשיות גליל מזרחי – פיתוח מוצר תיירותי משולב

הגליל העליון המזרחי ורמת הגולן מתמודדים עם ריבוי תיירות יוממת . כלכלה תיירותית מגיעה מתחום הלינות . כ 60% מנתח

מנהלת העיר העתיקה והתיירות בבאר שבע- עדכון תכנית אב לתיירות

תכנית האב המעודכנת לתיירות בבאר שבע יצרה את שכבות הפיתוח לשנים הקרובות בעיר שעלתה על מפת התיירות בעיקר בתחום אתי

ליווי תכנון תיירותי בשכונת ואדי ג'וז במזרח ירושלים

בתוכנית זו הבאנו לידי ביטוי תכנון הוליסטי לשכונה, כשלנגד עינינו מטרה מרכזית – מימוש  הפוטנציאל של מרחב ואדי ג'וז בהיבט העסקי,

הכנת פרוגרמה תיירותית להקמת מלון קונספט חדשני בהַר עֲמָשָׂא

בשולי יער יתיר, ברום 850 מטר מעל פני הים, שוכן הַר עֲמָשָׂא –  כפר שיתופי אקולוגי בעל אופי חקלאי, הקרוי

תיירות בקיבוץ מבוא חמה

 קיבוץ מבוא חמה ממוקם בדרום רמת הגולן . לקיבוץ תב"ע תיירותית של כ 30 דונם הקרובה כדי 20 מטרים ממצוק

"המוצר הדרומי" (2019-2020)

משרד התיירות החליט לפתח את תיירות המדבר בישראל, ולהופכה למוצר תיירותי בינלאומי, אשר ישתלב במערך השיווק הבינלאומי של מדינת ישראל,

תוכנית אסטרטגית לפיתוח מוצר ייחודי לקהל נוצרי במתחם "הקישלה" במגדל דוד (2017)

תוכנית חדשנית, לפיתוח מוצר תיירותי ייחודי המיועד למשיכת הקהל האוונגלי (בכל שנה מבקרים מפלח זה 250,000-300,000 תיירים), במתחם הקישלה, הוא

תוכנית האב לתיירות במצפה רמון (2017)

תוכנית מקיפה ועשירה הכוללת תכנון מלונאי, פרויקטים תיירותיים, תוכנית שיווק ומיתוג, וכן מיקוד בפרויקטים מיידיים, המטופלים במסגרת החלטות הממשלה לקדם

תוכנית אסטרטגית לפיתוח התיירות בעיר דוד (2005-2006)

בשנת 2005 היתה עיר דוד אתר קטן, זניח ושולי במרחב התיירות הירושלמי.תוכנית אסטרטגית לקידום התיירות נכתבה עבור מנהלי האתר, בליווי

תוכנית אסטרטגית לקידום התיירות בחבל בנימין (2012)

התוכנית זיהתה חוזקות מרחביות לצד הזדמנויות ייחודיות. בעקבות מחקרים שערכנו, פותחה אסטרטגיהחדשה, ובצידה מותג חדש ושונה לתיירות בחבל בנימין. המותג

תוכנית צמיחה דמוגרפית ומיתוג תיירותי לעמק בית שאן

אזור התיירות המוכר כיום בשם: עמק המעיינות, היה מוכר בעברו כ: מועצה אזורית בקעת בית שאן. האזור סבל מדימוי בעייתי,

תוכנית שיווק ומיתוג לתיירות מטה יהודה

עבודת מיתוג זו בחנה את הערכים וה- DNA של מטה יהודה והאזור המלונאי של הרי יהודה. לאחר סדרה של מחקרים

תוכנית שיווק ומיתוג עדכנית לפארק תמנע

פארק תמנע נפתח לקהל בראשית שנות השמונים, ומאז החפירות שנערכו על ידי פרופ' בנו רוטנברג ז"ל, עבר הפארק מיתוג ברוח

מיתוג מחודש לחבל אילות ולכביש 90

"דרך הערבה" הינה מותג תיירותי משותף לשתי מועצות החולקות מרחב תיירותי בעל מאפיינים דומים. הערבה מהווה מרחב גיאוגרפי ייחודי, המשתרע

פרוגרמה מקיפה להקמתו של "מוזיאון העליות הגדולות בירוחם" (2016)

מוזיאון חדשני ורב חושי, העתיד לקום בירוחם, להנצחת מקומן ההיסטורי של העליות הגדולות לארץ ישראל, שאוכלוסייתן מהווה מרכיב מרכזי בעיירות

תיירות בית שמש

בעיר בית שמש אין כיום כמעט תנועה תיירותית. מטרת הפיתוח התיירותי שביקשו לייצר פרנסי העיר, היתה יצירת תמיכה בדימוי העיר